Dating Vlaanderen ~ Welkom bij Dating Vlaanderen

Dating Vlaanderen

Welkom bij mijn dating blog.

"Door omstandigheden ben ik niet meer actief bezig met deze website. Ik heb echter wel onlangs een goede website ontdekt waar je de gepaste relaties kan vinden! Deze website is:"


We leven in een maatschappij waar persoonlijke contacten alsmaar moeilijker worden, om jullie te helpen om te vinden waar je naar zoekt moet je enkel mij contacteren en ik ga op zoek in mijn bestand naar interessante kandidaten voor jou.

Op deze pagina krijg je een lijst met vragen die je in je mail moet beantwoorden. Zo kom je in mijn bestand terecht. Zoals je vast wel vermoedt, houd ik mij hoogst persoonlijk bezig met deze dossiers en je mag er zeker van overtuigd zijn dat ik alle dossiers strikt geheim houd en met zorg zal behandelen.

Wees niet bang om vragen te stellen, ik ben er namelijk om te helpen. Momenteel doe ik deze dienst helemaal gratis en alles verloopt via mail.

Naarmate deze site zal groeien zullen de aanvragen toenemen en ben ik van plan om mensen in te huren om alle aanvragen te kunnen verwerken. Indien dit het geval is (en dan meld ik dat duidelijk aan iedereen), kan u enkel nog gebruik maken van onze diensten mits een kleine betaling. Maar zover zijn we nog lang niet!

Dus wens ik jullie alvast erg veel geluk bij jullie zoektocht naar een vriend, vriendin, partner, lustobject,... of misschien wel de ware.

Dating Vlaanderen